måndag !

hej alla godingar !

idag efter jobbet så åkte jag o markus o storhandlade.
det behövdes verkligen, men nu är det fullt överallt känns det som. även i magen eftersom vi för ett tag sedan ätit mat, och inte vilken mat som helst utan tacos, hur gott som helst. ibland önskar jag verkligen att jag kunde äta mer än vad jag kan göra..
för tillfället spelar det ingen roll vad jag äter. jag får fasiken ont i magen av allt.
men jag vet att första tiden, framförallt hela det här första året nu efter operationen kommer att vara ett prövoår, där jag ska lära mig allt vad det innebär.
det är tufft, och det kommer säkert inte att bli lättare än på ett tag.
ska även poängtera att jag inte ångrar att jag tog det här steget och gjorde operationen. dessa två månader som det snart har gått har faktiskt varit otroligt bra.
jag mår så himla bra, och jag ser allt ur ett helt annat perspektiv. den livsglädjen och lyckan jag känner nu var det så länge sedan jag kände sist. det slår allt !
alla borde få känna den lycka och den glädje jag finner i allt jag gör.
ska också passa på att tacka alla ni som finns där för mig hela tiden, med stöttande o peppande ord.
jag är så glad att jag har er alla.
ni på jobbet får verkligen min vardag att rulla lite extra, utan er i min närhet hela dagarna så skulle vardagen bli grå.
alla ni mina bästa vänner, jag älskar er och är otroligt tacksam för att jag har just er !
jag blir så himla glad av alla er som säger att det verkligen syns att jag gått ner i vikt, det är så roligt att höra.
varje gång blir jag lika glad :)
nu är jag 15kg lättare och 19cm mindre runt midjan, så visst går det undan :)
känns ibland som att jag inte hänger med riktigt ! men det är ju bra att det händer något iallafall.
nu längtar jag tills jag ska köpa mig ett gymkort, så jag kan komma igång på riktigt :)
ska bara vänta tills min ekonomi blir tillräckligt god :)

nu sitter jag i soffan och kollar på tv.
gränsbevakarna australien, hur bra som helst.
jag är jättetrött o väntar o längtar på att idol ska börja, så jag sedan kan gå o lägga mig.
imorse var det inte roligt att kliva upp ur sängen..men plikten kallade så vad gör man :)
så fort man kommit upp så är det ju helt okej..men just när man vaknar så är det så svårt o jobbigt att kliva upp.

ska göra iordning något litet mellismål nu snart också.
även fast aptiten är tokdålig så måste jag äta..

hoppas ni alla läsare mår bra !
jag är glad också att ni är så trogna som ni är fastän att jag uppdaterar så ooooootroligt dåligt.
ni är toppen !

nu blir det fixa mellisdax !
sköt om er !
pussis !

FÖRRESTEN, PAPPA O MOLLY VANN ÅRETS SOMMARBILD I ARBETARBLADET OCKSÅ :)
DEM RINGDE IDAG O BERÄTTADE, SÅ IMORGON KOMMER DEM HEM TILL MAMMA O PAPPA O KNÄPPER KORT PÅ JIMMY (min lillebror) EFTERSOM DET VAR HAN SOM SKICKADE IN BILDEN :) ELLER MAMMA GJORDE DET MEN SKREV ATT DET VAR JIMMY, FÖR MAMMA VILLE INTE VARA MED I TIDNINGEN OM DEM SKULLE VINNA, VILKET DEM GJORDE :) WIHO !
NU KOMMER DEM ATT FÅ EN KAMERA :)

 


Kommentarer
Postat av: trillskan

kul att du skriver ;)

kul att läsa att du mår bra och allt går bra. saknar dej massor!

hälsa som i boänge grattis till sommarbilden också. så jäkla skön bild :)



puss gumman

2009-09-29 @ 00:13:38
URL: http://trillskan.blogg.se/
Postat av: - Desirée Serung, shoppingbegär & inredningstankar ♥

Men visst är den! Kanon för figuren också eftersom den inte sitter så tajt.



Ja jag hade inte heller lagt märke till den affären förens nu i somras då jag såg en kofta hänga utanför affären, det ligger alltså inne i själva köpcentrumet - vid cafe madame & carlings :)

2009-09-30 @ 20:34:08
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0