tisdag !

tisdag idag då mina vänner !
tack gud för att det går så snabbt som det gör :)

dagen på jobbet har rullat på i vanlig anda.
dock gick denna dag lite segare än gårdagen.
men ingen dag är den andra lik på vårt jobb :)

markus är på hockey i gävle och ser på brynäs-HV71 :)
min pappa, lillebror o markus pappa är också där.
hoppas att dem har det trevligt :) pappa är ju helt tokig i brynäs, så han är nog väldigt glad :)

just nu sitter jag och tittar på tv4plus, är något plastikkirurgiprogram :)
sådana program är alltid lika intressanta.
och att man kan bli så glad för någon annans skull när dem får något på kroppen åtgärdat som dem mår dåligt över. jag blir så glad !

sitter även o dricker oboy :) ska ju få i mig minst 5dl mjölkprodukter om dagen, så jag börjar o avslutar dagen med antingen ett glas mjölk eller ett glad oboy :)

nu har det gått lite mer än 63 dagar sedan jag opererade mig.
sammanlagt nu så har jag tappat 17kg ! alltså hör ni, 17kg ! det är helt sjukt !
bara 3kg kvar till att vara TJUGO kg lättare :)

ska fortsätta se på tv nu, ville bara uppdatera er lite eftersom jag varit så dålig på att blogga sista tiden.
nu vet jag iallafall att tildis blir glad ;)

vi hörs :)

 






Kommentarer
Postat av: me

grattis till alla kilo gumman :)

du är bäst!

2009-10-08 @ 21:14:06
URL: http://trillskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0