måndag !

hej goingar !
nu är vi redan inne i november, står inte på förrän det är jul ju :) hihi !
det är så skönt att dagarna går så pass fort som dem gör.
jag tycker det är måndag och fredag hela tiden :)

idag har jag jobbat..förra veckan var en riktig slitsam vecka.
vi tampas med ett projekt som är riktigt svårt att få klart.
nu har vi endast några få intervjuer kvar imorgon, så jag hoppas det blir klart så vi kan få börja på något nytt.
jag är riktigt trött på detta nu.

helgen som varit har varit hur lugn som helst.
i fredags så var vi hemma hos mamma o pappa, markus drack någon öl men jag var nykter.
orkade verkligen inte dricka, sen så känner mig inte riktigt hundra i kroppen heller, så jag lät bli.
det blev en nykter helg :)
i lördags så var vi också hemma hos mamma o pappa, dem bjöd på mat så vi hade en lugn och mysig kväll där hemma och spelade lite spel.
var meningen att jag skulle gått ut med tildis o linda, men även där svek orken mig.
jag är glad att jag tog det lugnt i helgen, få sova ut ordentligt och inte behöva vara bakis.
det är verkligen guld värt :)

som ni kanske vet så ska ju vi sälja våran lägenhet.
vi är ute efter hus och känner att det är onödigt att bo kvar här och betala en massa onödiga utgifter när vi kan flytta hem till mamma o pappa o bo där och spara en jäkla massa pengar varje månad.
skulle vi bo hemma i boänge i ett år kanske, så skulle vi kunna spara ihop runt etthundratjugotusen kronor.
förstå vilken bra buffert det är tills när man sedan hittar ett hus man vill ha.
så så ser våra planer ut nu. flytta hem till flickrummet hemma i boänge :P haha !
det kommer bli bra, det vet jag. mamma o pappa är så enkla att umgås med, så jag tror det blir kanon !
på onsdag får vi reda på om vi får lägenheten såld eller inte, vi hade en spekulant här i fredags som tittade och hon verkade intresserad, men skenet kan ju alltid bedra. så tiden får utvisa :)
skulle vara skönt iallafall, få packa ihop allt och bara flytta !
tror vi ska sälja allting vi äger också, för vi har ju liksom ingenstans att förvara sakerna :)
så är ni intresserad av något så hojta till innan det är försent :)
sängen är väl det enda vi kommer spara, samt byråerna i sovrummet och tv:n såklart :)

just förtillfället så håller jag på att tvätta, lika tråkigt som vanligt.
och alldeles strax är det dags att springa ner i tvättstugan igen..
vi har tvätt till en förbannelse. varje gång vi ska tvätta så säger vi att vi ska tvätta mer ofta så man slipper det här lasset när verkligen alla kläder ska tvättas. men inte blir det så inte..dum som man är !

nu börjar jag skriva en massa trams, så lika bra att jag avrundar här :)
hoppas ni alla får en toppenkväll !
kramar !




Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin Nanni

lilla lilla gumman! så FIN du är!

jag saknar dig hjärtat!



puss o kram!



/kusse

2009-11-08 @ 17:11:43
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0