underbara lördag !

jaa..åtminstone vädret är underbart :)
bakfyllan som jag har sedan gårdagen är inte så underbar..uscha !

igår var vi hemma i boänge, umgicks med jimmy marie mickis robin o louise.
vi hade kanontrevligt och det slank ner på tok för många goda kalla öl :)
dem ölen skulle tydligen till att bli min värsta fiende idag.
som tur är så börjar jag känna mig bättre nu.

var in till valbo en sväng med lillasyster idag, köpte morsdag present till mammsen och sen så hittade både jag o marie lite fint :)
jag köpte ett vitt linne, vanligt bas linne samt en superfin blå-lila lång tisha :) nöjde mig med det, eller jag köpte en body lotion också :) som luktar sjukt gott ! doves lotion med gurka o grönt te :) jag älskar den !

nu är jag lite hundvakt till mollan, eftersom ingen är hemma i boänge.
mamma o pappa är på crusing och småsyskorna är ute o slirar tror jag.
så jag tog med mig molly hem, så hon slipper vara ensam så länge :)
ska åka o lämna henne om ett tag, sen kanske jag ska trippa över till fia o peter.
markus är inte hemma, han är o jobbar på invigningen av göransson arena, han står i garderoben med 3st från hans fotbollslag.

snart är det dags för final av robinson också :) det ska bli roligt !
vem som helst förutom nina får vinna för min del. jag kan inte med den människan, hon känns så falsk.

ojdå, klockan slår ju 8 nu snart !
dags för robinson !
hejpa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0