torsdag !

imorgon är det fredag ! och jag läängtar så mycket !
ska bli skönt med helg..jaaa, jag vet att jag alltid säger det.
men alla tycker att det är skönt med helg, och nog blir man glad alltid när man blir påmind om det :)

camilla kom hit vid halv sex idag :) var så länge sedan jag träffade henne så det var riktigt skoj !
nu är man lite uppdaterad igen :) med vad som händer här runt i kring :) hon har fasen bättre koll än mig, och då bor hon inte ens här utan i skellefteå :)
hur som helst så var det jätteroligt att se henne igen !

nu väntar jag på att markus ska komma hem ifrån sin träning.
då ska vi göra lite te o ta någon macka, sen så blir det hopp i säng :)

hoppas ni får en fin kväll !
nattis från mig !


slänger in en liten "helgbild" :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0