söndag !


i fredags så var vi hemma i boänge. blev bjuden på mat o sedan blev det lite fest !
hela familjen plus robin o louise :) det var riktigt trevligt ! louise skulle jobba dagen efter så vi delade en taxi med dem hem vid 1.

igår så var vi lite sega..iallafall jag.
men vi skulle bli även bli bjudna på mat denna dag :) fast nu hos markus föräldrar !
så eftermiddagen samt kvällen spenderades där. sen tog vi en pomenad hem vid halv tio kanske.
somnade nästan på en gång när vi kom hem, och idag sov vi till 11..skönt !

idag har markus match, hemmamatch denna helg också.
jag missar den tyvärr, men det gör inte så himla mycket för jag ska på kalas ;)
malin o oskar fyller ju år ! inte idag, men på tisdag. fast kalaset är idag !
det ska bli jätteskoj ! jag har köpt en varsin film åt dem, den ena är nils karlsson pyssling och den andra är alla vi barn i bullerbyn :) hoppas dem inte redan har dem bara :)
men då får dem byta isånnfall :)

sen ikväll ska vi äta tacos :) götta ! sen så är det bara att invänta klockslaget sex :) för då blir det one tree hill och efter det gossip girl :)
jag längtar redan till kvällen :)

snart kommer mamma o pappa o hämtar mig !
ska göra mig iordning !
ha en kanon söndag !

- nu är det nära !

Kommentarer
Postat av: Anonym

NÄRA TILL VAAAAAAD? :D

2009-05-17 @ 15:46:48
Postat av: Anonym

de va jag

2009-05-17 @ 15:47:44
URL: http://trillskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag blir så nyyyfiiis? tell me! :D

2009-05-17 @ 19:55:38
URL: http://tettebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0