onsdag !

det är redan onsdag ! så härligt !
har tvätt och städdag här hemma idag. markus är inte hemma, han är på göransson arena och hjälper till att bygga scenen till invigningen som är i helgen.
lika bra att passa på då, så det är lugnt och skönt :)

ikväll blir det lite myskväll, blir någon öl o lite gotta till champions leauge finalen !
markus har längtat som en tok till det.

finns det någon där ute som läser min blogg som kan berätt för mig hur man lägger upp videoklipp.
har några halvroliga filmer som jag skulle vlija lägga upp :)
hjälp mig någon ! snälla :)

kommer iallafall upp lite bilder nu som är tagna för några veckor sedan !

                                     

nu ska jag springa ner i tvättstugan !
jossan o martins nya kök är sjukt fiiint !

krams !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0