onsdag !


kan någon ge mig helg nu ! jag är så trött om dagarna så jag skulle kunna somna ståendes.
aja, bara att bita ihop dessa två dagar som är kvar nu.

markus är i gävle o ser på fotboll, gefle mot djurgården.
han dyker väl upp om ett tag tänker jag.

jag sitter o ser på tv..
försöker samla tankarna lite..och funderar en massa på hur jag ska lägga upp saker o ting.
men det blir nog bra. oddsen är på min sida.

imorgon blir det en fika med camilla som är hemma från skellefteå :) det ser jag fram emot, ska bli jätte roligt !
få höra lite om hur det går för henne och hur hon mår framförallt ! var ju liksom inte igår jag pratade med henne..

nu ska jag göra mig reda för att hoppa i sängen !
gonattis på er !

- jag börjar bli lite nervös


jag älskar dig markus !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0