måndag !

då var det måndag mina vänner, ny vecka o nya möjligheter.
jag var väldigt trött i morse, men tog mig upp utan att snooza ! bra !
kom till jobbet runt fem över halv åtta, satte mig i köket o läste tidningen.
så himla skönt att komma i tid till jobbet varje dag, så man hinner sitta ner en stund o bara vara lite innan man kör igång.
idag var ju faktiskt dagen då vi skulle börja med det danska projektet, och det hyfsat bra.
får hoppas på att det går bättre imorgon. önskar jag kunde börja förstå lite mer danska och kunna börja prata lite danska så dem förstår mig också.
det är knepigt det där, så ibland får man kommunicera med engelska :) det brukar gå bra det också !

har för ett litet tag sedan lagat mat, det blev wok idag med fläskfile.
markus är o kollar på b-lagsmatchen som spelas på norra.
även a-laget där markus spelar spelade på norra igår. tror detta är sista säsongen på norra, sen så kommer dem nog riva. tråkigt, norra ip är ju en väldigt fin idrottsanläggning.

nu tittar jag på färjan :)
är faktiskt sjukt sugen på att åka iväg på kryssning själv.
åka ett helt gäng tjejer o festa o ha sjukt skoj !
tycker att det är något att satsa på här framöver !
om det är någon annan som är sugen så..hojta till :)

nu ska jag kura ner på mig i soffan, sen börja ladda huvudet till morgondagen !
blir ju till att försöka sig på det danska språket även då :)

sköt om er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0