lördag !

hej :)
jag är väldigt dålig på att uppdatera, men det beror ju såklart på det fantastiska vädret vi har denna helg :)
man blir så himla glad o sprallig, o man får så mycket energi :) energi man inte trott att man har haft !
och imorgon är det ju söndag, helt ledig då också :) så himla skönt med långledigt tycker jag :)

valborg firades hemma i boänge med familjen !
riktigt trevligt, men det blev tidig kväller ändå. jag o markus promenerade hem till dalagatan runt kvart i 12.
då gjorde vi lite te o macka , sen så gjorde vi kväller :)

nu har vi nyss grillat hemma på jugasvägen, riktigt gott var det !
jag åkte hem nu vid 8 eftersom jag ville se på robinsson o dricka ett glas vin.
markus stannade kvar eftersom det finns canalplus där hemma, och washington med nicklas bäckström spelar just nu, så det ville han se. får se när han kommer hem !

jag sitter nu i soffan iallafall o dricket ett väldigt gott glas vin !
det blir lugnt ikväll, lite mys här hemma bara :)

nu ska jag fortsätta se på robinsson !
ha en fin kväll !

18.e maj !


Kommentarer
Postat av: maalin

men nu måste jag fråga.. vad händer den 18de maj ? hehe :)

2009-05-03 @ 20:41:50
URL: http://maalin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0