finally friday !

tack o lov för det !
har varit så trött hela veckan, så denna helg är såååå efterlängtad !

har jobbat idag, vilket har gått bra.
vid halv 4 så fick jag o helena utbildning på ett danskt projekt, som kommer att startas på måndag !
det ska bli jätteroligt, även om danskan är väldigt svår att förstå.
bara att göra det bästa av det helt enkelt !

ikväll eller nu snart ska jag bege mig hem till boänge.
ska tillbringa hela kvällen plus natten där, ska vara hundvakt till molly.
molly är för övrigt sjuk också, jätteråkigt att se henne så himla låg.
igår var mamma o pappa med henne till veterinären, dem sövde henne o tog en massa provar.
om två veckor skulle vi få svar på proverna. tills dess så fick hon dubbel dos pencillin som hon ska äta i tjugo dagar !
hon är ju så smart den lilla tösan också, så hon äter bara upp godsaken hon får tabletten i, sen så spottar hon ut tabletten. men hon måste ju få i sig medicinen så det är bara att fortsätta tills hon får i sig den.
hon är inte ens ett år molly, och är redan sjuk.. jag hoppas det inte är något allvarligt !
snart är det ju ett år sedan vi var tvungna att avliva gundi också..usch vilken jobbig tid det var.
den tiden vill jag verkligen inte uppleva igen.

nu ska jag göra lite annat, packa lite av det som ska med till boänge !
hoppas ni får en fin helg !

- det är verkligen helt sjukt hur du ändrar personlighet, från glad till hur bitter som helst på nolltid.
måste vara något som inte står rätt till.
jag blir fasen rädd ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0