torsdag kväll !


klockan bara tickar på, tiden går så fort. kom hem för ett tag sedan, från högbo. skidturen gick mycket bättre idag än igår. vi tog till o med in tio minuter på förra tiden. jäkligt bra det !
dock så ramlade jag i sista backen igen, i svängen där spåret tar slut ett tag.
den backen kommer jag aldrig mer åka i !
mamma ska kolla om det går att åka skidor i trebo. vet inte alls om det finns spår där, men jag hoppas på det iallafall.
högbos spår och backar är så allvarliga på något vis. alla som åker är skit duktigt, vi blir ju omkörda med hästlängder. haha..

gick super på jobbet idag igen !
kan nog få en fin hacka i bara bonus pengar nästa månad :) iallafall om det fortsätter på detta viset.

nu mina vänner ska jag springa genom duschen, sen kura ner mig i soffan med ett päron att mumsa på !

ha det kalas så hörs vi imöra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0