torsdag !

imorgon är det fredag :)
alltid lika skönt. synd bara att helger sveper förbi så fort. men får se till att ta vara på den bara :)
jobbet har gått bra idag. äntligen är vi klara med det svåra projeket.
trodde jag skulle få sitta på mitt bästa projekt, men fick utbildning på ännu ett svårt projekt.
där vi söker IT-ansvarig i Sthlm city...dem är ju inte alltför trevliga om man säger så :) men nog finns det vissa guldklimpar där ute iallafall. man ska inte dra alla över samma kam, även om det är väldigt enkelt att göra det :) åtminstone i detta fallet.

har kommit på nu ikväll att jag saknar min kusin så otroligt mycket.
hon tog nyligen sitt pick o pack o förflyttade sig till östersund. där hon nu bor tillsammans med sin söta flickvän helena.
när nanni bodde hemma så sågs vi inte alltför mycket, men jag kände alltid tryggheten i att ha henne här hemma. för var det någonting så var det bara att ringa eller titta förbi.
hon alltid varit som en syster för mig, men framförallt min stöttepelare i vått o torrt. det är alltid hon som kommer med dem bästa lösningarna, alltid hon som har peppat  o stöttat mig i allt vad jag nu fått för mig att göra.
är det någon som är förstående så är det hon. ska jag vara ärlig så finner jag faktiskt inga bra ord som kan förklara och beskriva vad hon har betytt för mig under dessa år, mer än att jag älskar och uppskattar varenda del av henne och hennes sinne till humor ! bättre deep talk än med henne får man leta efter.
jag saknar dig kusinvitamin och älskar dig sju varv runt jorden och tillbaka ;)
du är bäst !
vill också tillägga att jag är otroligt glad för din skull, som har hittat denna klippa till tjej ! och stolt är jag också, över att du tog steget och flyttade, du vågar verkligen satsa jämt. du är aldrig rädd att förlora. du tar verkligen väl vara på det du har och tänker inte så mycket på det du inte har.
men just nu är jag ganska säker på att du har allt du önskar dig, förutom familj o vänner i samma stad.
jag önskar också dig o helena all lycka till i framtiden :) jag ser också fram emot att bli "moster" snaaaaart :P



nu ska jag gå o sova !
vi hörs imorgon, och då är det helg :)
kram o godnatt !

Kommentarer
Postat av: Nanni

Men gumman! jag blir helt rörd! Tack älskade älskade du! Jag har också alltid sett dig som en syster! Vi har ju vuxit upp tillsammans! ;-)

Jag älskar dig med, 7 varv runt jorden och tillbaka!

Helena hälsar!



puss på dig vackra kusin!



puss!

2009-03-30 @ 19:31:32
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0