sorry !

för på tok för dålig uppdatering ! men har haft fullt upp med jobb o grejer, sen så har jag varit så sjukt trött på kvällarna.
men ska bli ändring på det.

jobbet idag bra, men det var rätt segt.
känner att jag håller på att bli sjuk, men ska göra allt för kurera mig väl.

på fredag fyller pappsen år också :) så lär väl ut o leta efter present imorgon tänker jag.
har faktiskt ingen aning om vad jag ska köpa. får väl hitta på något !
han blir glad för det mesta :)

nu snart ska jag traska hem till emma, ska umgås lite med henne ikväll !
ska ringa fia också o höra om hon vill följa med :)

snart är det helg igen också, det går så fort. redan onsdag liksom.
helgen bjuder nog på lite festligheter som det verkar också :)
kommer säkert inte vara nå folk ute med tanke på att det är helg innan löning.
men är man ute med bästa sällskapet så kan det inte bli tråkigt !

nu ska jag kila !
ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0