söndag !

gårdagen bjöd på god mat med robin o louise ! fläskfile och hasselbakspotatis !
riktigt gott var det, markus är sjukt duktig på att laga mat ! goskrutten !
sent blev det så vi sov länge idag.
jimmy min lillebror sov här också, jobbigt att ta sig hem till boänge så sent på natten.
och inte gjorde det något att han sov här heller !

nu tittar jag på wipe out, det är så roligt tycker jag :)
man får sig många goda skratt.
men bäst var ju förra programmet när en tävlande skrek omkull sofia wistam :) då vek jag mig verkligen dubbel
av skratt. jag skrattade hur länge som helst efteråt !

idag har vi inte gjort någonting. var hemma på jugasvägen en sväng, sen åkte jag därifrån hem till boänge eftersom jeanette, malin o oskar skulle komma :) blev bus o mys med dem :)

igår på dagen så åkte vi hem till boänge o tog med oss molly ut på sjön :)
tog en del bilder från det, så lägger upp några här så fort jag lagt in dem på datorn :)

ska fortsätta se på wipe out nu, sen blir det kväller :)

krams !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0