onsdag !

onsdagar är dem bästa dagarna tycker jag.
iallafall när det är onsdag kväll. för då är det bara torsdag och fredag som återstår, sen är det helg igen :)

har jobbat idag, som alla andra dagar !
sitter på ett svårt projekt nu, jag undrar hur det slutar.
har klarat mål alla dagarna hittills iallafall, tur det.

efter jobbet idag åkte jag hem till boänge, skulle ta en promenad med mamma o mollan.
var ute o gick i drygt en timme, det var både kul o jobbigt. vi gick i skogen och jag hade pappas ett par skor på mig.
dem är ju väldigt mycket förstora, så jag fick lyfta fötterna extra mycket :)

när jag kom hem så gjorde jag mat, korvstroganoff o ris.
är det någonting jag o markus måste göra, så är det att lägga om kosten.
vi varvar på dem vanligaste måltiderna, det är pasta mer eller mindre varje dag.
måste börja lägga in lite annan kost.
så jag ska ta o skriva en matlista med olika maträtter för varje dag.
är ju så svårt att hitta på mat, så är det någonting ni tycker är riktigt gott som iiinte innehåller något med pasta, så skriv gärna. behöver verkligen alla tips jag kan få :)

igår kom vi ett steg närmare, guuud så jobbigt det var.
men det gick bra och jag tror vi kan lyckas !

ha en toppenkväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0