nu lämnar jag ..

blogspot.com. tänker börja blogga här istället, i den mån jag hinner och har ork :)
känner faktiskt lite för att börja blogga igen.

helgen har iallafall varit ganska tråkig. har inte gjort något speciellt alls.
idag har jag varit ute o shoppat lite fina dukar och krukor, gjort om i köket och fräschat upp inför våren :)
jätteroligt ! hittade även en fin tavla, som ska upp i köket snart också.
kan ju knäppa lite bilder sen så får ni se !

i morgon är det dags för jobb igen.
helt sjukt vad bra jag trivs på jobbet, underbara människor och alla är så goa o glada !
vi har fasen roligt varenda dag !

markus är på fotbollsmatch, spelar ute på konstgräset på jernvallen.
jag tänke ta en promenad dit o kolla, men det är ju så satans kallt ute. visst blir man varm när man går, men sen då när man ska stå o titta, då blir man kall, o sen fryser man så det hette duga ! nej fy !
tog en promenad över vägen ner till rusta o dolla istället, det var mycket trevligt :P haha !

nu ska jag ta o duscha, göra hårinpackning o greja !
kommer upp lite bilder sen !
ha det kalas !

Kommentarer
Postat av: tettebus

vad glad jag blir av att du skriver igen, välkommen tillbaka! :)

2009-03-02 @ 10:44:51
Postat av: lindis

ja men visst är det roligt :)

ska bli lite duktig också med bilder o grejer :P

2009-03-02 @ 13:06:31
URL: http://lindalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0