nu är det dags..

ska snart ringa mamsen, så kommer hon och marie o hämtar mig.
sen så ska vi göra kvällen i högbospåren ;P

jobbet idag gick väldigt bra, klarade målet med två intervjuer över. bonus idag igen ! götta !
nu är det endast två jobbdagar kvar av denna vecka, sen så är det helg igen !

fick reda på  idag att vi ska ha firmafest fredagen 13.e. det ska bli roligt, för jag har inte varit med på någon sådan hittills, har alltid haft annat inplanerat. men nu jäklar ska jag vara med !

upptäckte nu också att den 13.e förra månaden också var en fredag, plus att det även är det denna månad, det ska väl vara ovanligt trodde jag.
faller in på två kalender månader i följd. tokigt.

Nu ska jag ringa mamsi !

finaste vännerna, kusin o lillebror, det har jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0