någon kilometer..

på sjön blev det !
det var riktigt jobbigt, men absolut värt det. bra mycket roligare än att springa eller gå ut och power walka :P
så på onsdag blir det iallafall högbo. med riktigt skidspår och grejer. var ganska svårt att åka på sjön, då det var mycket snö så man sjönk liksom..
ska bli jätteskoj att åka i högbo !
bjöd på en ordentligt vurpa gjorde jag också, men flest vurpor bjöd lillebror jimmy på. haha ! mamma ramla inte en enda gång, det var riktigt bra :) fast mamma har ju varit skidåkare en gång i tiden, så inte så konstigt då kanske :P

kan ju börja i förväg med att hälsa träningsvärken välkommen !
blir nog rätt tufft att ta sig upp ur sängen imorgon.

imorgon ska jag knäppa kort på mitt vårpyntade kök :P tänkte att ni skulle få se bild idag på hur det såg ut innan.
ska bli bättre på att blogga denna gång, lägga upp lite fler bilder. blir ju så mycket roligare att läsa på.

om 1,5 vecka kommer mitt hjärtegull hem från norge ! jag längtar väldigt mycket, det ska bli otroligt roligt att träffa henne ! var ju jättelänge sedan sist. i jul tror jag, om jag inte minns fel.
jag saknar den skruttan alldeles för mycket.

nu ska jag krypa till kojs ! får gå o lägga mig ensam, för markus är på träning o den slutar inte förrän tio.

vi hörs imorgon vänner !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0