måndag !

så har snart hela måndagen gått också, sjukt vad snabbt det går.
kom nästan precis hem, sitter o väntar på att mamma ska ringa så vi kan fara till högbo och åka lite skidor.
idag ska jag verkligen ge gärnet, svetten ska spruta och jag ska ha riktigt ont i benen när jag tar av mig skidorna !
enda  som kan sacka mitt tempo är dem där nedrans uppförsbackarna som jag inte kan åka uppför, bara för att skidorna inte är vallade och är på tok för hala ! bakhala !
idag ska jag ta ut mig ordentligt, finns risk att jag åker ifrån mamma bara för att hennes skidor inte är ett dugg hala.
men åker jag ifrån henne så kommer hon ikapp mig i uppförsbackarna eftersom hon kan gå hur enkelt som helst uppför.
haha !

jobbet idag gick bra, började med norge och sedan fick jag utbildning på ett nytt projekt.
så imorgon är det bara att tuta o köra på det nya !

på fredag kommer emma hem, och då har vi firmafest med jobbet.
så jag får träffa henne först på lördagen. men det blir bra det också ! hon ska ju vara hemma i nästan 2 veckor, så jag får nog många dagar med henne innan hon åker tillbaka till norge.

nu ska jag gå o ta mig ett päron !¨
hörs senare !


                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0