lördag eftermiddag :)

har alldeles nyligen åkt hem med lillskruttan till boänge.

efter att jag o markus varit ute med molly  på promenad så kände jag att jag inte kunde ta upp henne i lägenheten igen, så jag åkte hem till boänge och var där med henne istället. tills jimmy kom hem.
jag blir helt seriös psykiskt sjuk av att så grusiga golv hemma som man får av en hund dessa årstider.
så efter att jag dammsugit och grejat tidigare idag så hade jag ingen större lust att göra det igen.
däremot så ska jag städa lite här nu om ett tag, damma lite osv.

sen ikväll så blir det lite partaj med emma, och utgång också !
jag hoppas på att det blir lite folk ute, men förmodligen blir det inte det eftersom det är helg innan löning.
men jag o emma kan ha roligt ändå vi :)

jag ser fram emot kvällen :) jag tror den blir kanon !

nej, hörrni ! nu ska jag göra annat !
hoppas vi ses ute ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0