hej å hå !

men imorse var jag trött, hujedamig ! tur att man är på jobbet nu iallafall, trodde inte jag skulle komma upp.
men det gjorde jag, och kom i tid som vanligt :) härligt.

börjar känna mig lite hängig också, det är väl min tur att bli sjuk nu. men ska hålla ut så länge som möjligt.
orkar inte vara hemma, är ju så himla drygt.

ikväll blir det skidor för hela slanten, ser fram emot det !
markus åkte igår, och sa att det var ganska många upp- och nedförs backar..attans, jag som inte kan bromsa.
blir väl störtlopp för min del dådå isånnafall. haha.
hoppas inte att det är mycket folk, men det kommer det förmodligen att vara.
vill ju inte att nån ska se mina missöden ! haha !

nu ska jag läsa lite på aftonbladet innan jag börjar.
ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0