god morgon !


jag är uppe tidigt idag, det beror på att molly kom o väckte mig vid halv 7.
sa åt henne då att gå o lägga sig igen, det gjorde hon. men kom vid tjugo i åtta istället.
förstod att hon ville ut, så det var bara att kliva upp o klä på sig o ta med byrackan ut :)
hon bajsade tre gånger, så var nog därför hon hade så bråttom ut. tufflan !

jag vill väldigt gärna ha hund i framtiden, men jag kommer fasen inte fixa det. åtminstone inte
på den här tiden av året.
det är helt sjukt vad mycket  grus o lort dem drar in efter man varit ute med dem.
molly har inte ens  varit här i ett dygn, och jag har säkert dammsugit 5 ggr redan !
jag står inte ut med sandiga golv, kan inte gå på det.
nu sitter jag här i soffan och kollar på golvet, det är ju för fasen sandlåda lite överallt.
markus ligger o sover ännu, så jag kan inte dammsuga heller.
sen så även fast jag dammsuger så blir det lika igen, så fort vi varit ute.
jag blir sjuk av detta, och just nu vill jag bara åka hem till boänge o lämna henne där ! men det
kan jag ju inte göra, för då blir hon ensam. suck.
så antar att jag får stå ut tills eftermiddagen..och gud vad jag ska stääääda då !

dagens minus - hundar som drar in sand o grus !
dagens plus- fest o utgång ikväll med emma :)

nu ska jag se om jag kan göra någon nytta här hemma !
molly ligger o sover, skönt är väl det. kanske ska dammsuga lite iallafall, trots att markus sover.
jag är ju liksom strandsatt i soffan eftersom jag inte vill gå på golvet.
hjäääälp mig ! aldrig mer ska jag vara hundvakt när det är sånt här väder.
sopa gatorna nu för fasiken !

hörs senare !

Kommentarer
Postat av: Nanni

jaa dom är duktiga på att dra in grus.. Särskilt långhåriga hundar.. suck!(men det bra med dom väger upp det) ;-P

2009-03-21 @ 11:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0