fredag !


hör o häpna vänner ! det är fredag ! tycker inte det känns annat än att det är måndag o fredag.
skönt är väl det. men vad gör man av dagarna, jo man jobbar ! men pengar behöver vi alla och jag längtar redan till nästa lön. som kommer bli kanonbra ! mycket bonus och har jobbat varenda dag ! fan vad bra !

jag o markus har nyss ätit thaimat. stekt ris med kyckling.
gott var det, men det är inte lika gott som det är i thailand.
jag saknar thailand, värmen framförallt ! även fast jag klagade mycket på hur varmt det var när vi var där :P
det är jag i ett nötskal..

snart kommer jimmy o mickis hit, vi ska se på lets dance finalen och dricka någon öl.
för min del spelar det ingen roll om det är laila som skulle vinna eller om magnus skulle vinna.
båda två har varit mina favoriter !
så det ska bli kul o se vem som tar hem guldskon :P eller..hmm, nu fick jag för mig att den var röd.
aja, sko som sko ! nån färg var det på den iallafall !

imorgon ska vi tvätta bilen igen, vi gjorde det förra helgen också. men den blir så skitig på en gång, eftersom jag åker till gävle varenda dag. men imorgon ska bilen bli fin igen !
sen på kvällen kommer robin o louise hit o tittar på sverigematchen !

nu blir det till att öppna en öl o slappna av ! hälsa helgen välkommen liksom :)

ha en fin fredag kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0