det är synd ..

om mig idag.
morgonen började alldeles förfärligt, och till råga på det så har jag fått så sjukt ont i ryggslutet.
sist jag hade såhär ont var i augusti förra året.
smärtan går inte att beskriva med ord, jag vet inte hur jag ska bete mig.
jag måste variera hela tiden, och varenda gång jag ska byta ställning/position så gör det så ont att jag nästan kan börja gråta.
jag vill inte ha ont i ryggen nu. imorgon blir det inge skidor för min del heller. skittråkigt !
ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag kan ta mig till jobbet ens en gång.
det får jag se imorgon, hur det känns då.
jag hade iallafall planerat att denna månad skulle jag minsann inte blir sjuk en enda gång ! och det skulle kännas riktigt pissigt om jag måste vara hemma pga mig rygg. ni hör ju hur det låter, men jag kan inget göra.
jag förstår iallafall dem som får ryggskott, för detta måste vara något liknande.
aja, nog om detta nu.

jobbet gick för övrigt bra idag också, klarade mål o lite över :)
jag är på god väg mot en fin lön :) och det behöver jag eftersom jag varit utomlands i en månads tid !

nu ska jag äta lite kvällsmat med markus, sen ska jag gå o lägga mig och markus har lovat att smörja in mig med tigerbalsam ! så förhoppningsvis så känns ryggen bättre efter det.

sköt om er godingar !

p.s jag vill alltid vara så glad som på bilden nedan d.s 
dumma rygg !

                                  

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumman :( hoppas tigerbalsamet gör susen!

krya på dej nu!

2009-03-10 @ 19:42:03
URL: http://trillskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0