bandy o tacos

har alldeles nyss ätit mat, det blev tacos.
sen så är tv:n i full gång med att visa bandyn, saik-västerås, och markus sitter som vanligt klistrad !
jag ska strax duscha. köpte en ny hårinpackning idag när vi var och handlade.
hoppas den är bättre än den jag köpte härom veckan. den var från gliss, och var inte bra tyckte jag.
iallafall inte för mitt hår. i thailand hade jag den här från elvital, och den var superbra. köpte inte riktigt samma som den vi hade i thailand, nu blev det den rosa burken som är till för långt hår. och långt hår kan man väl säga att jag minst sagt har. dryyygt ! jag måste klippa mig snart, det är verkligen ett måste. topparna är förjäkliga.
en bra bit måste av, sen så ska det bli mycket uppklippt också.
kanske emma har tid o ork till att klippa mig när hon kommer hem, vi får se :) annars går jag till frissan. för klippa mig måste jag göra.

det verkar som om saik kommer att vinna också, dem leder för tillfället med 3-1 och det är bara 2 minuter kvar ungefär.
bra det !

ikväll blir det till att se på beck, ska försöka se hela, men brukar alltid bli så att man somnar i pausen där vid tio.
den pausen är så sjuk irriterande, hur lång som helst. bara för att nyheterna sänds.
aja, vi får se hur det blir med att se på hela :)

nu ni mina vänner ska jag ta o duscha !
ha en fin kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0