tisdag !

då var tisdagen avklarad !
jobbet är klart, maten är avklarad och disken efter maten är såväl avklarad den också :)
nu är det tid i soffan och lite tv tittande som väntar.
först ut på tvn är gränsbevakarna i australien på kanal 9. hur bra som helst !
sen vet jag inte vad det blir efter det..då är markus hemma från sin fotbollsträning, så då är det han som väljer program på tvn..och jag fastnar nog här, framför datorn :)

igår blev det tidig kväller, och känner att det blir det idag också.
ack så trött jag var i morse..hoppas jag inte är lika trött på imorgon.
antingen så sover jag för mycket eller så för lite..
somnade innan tio igår..så blev nog kanske någon timme för lång sömn.

jag har inte en aning om vad som händer i helgen, mer än att jag är sugen på fest på fredagen !
är sugen på att gå ut också, på kharma..har inte varit på kharma på flera månader !
och jag tycker att fredagarna är som roligast när man går ut. lobby är ingen höjdare alls..
hojta till om ni är sugna :) för jag är på iallafall !

det börjar nalkas student och bal för dem som går ut skolan också :)
guud vad jag verkligen vill ta studenten en gång till ! det måste ha varit det bästa o roligaste jag gjort !
jimmy min bror tar studenten, likaså markus lillebror henrik :) även fia o emmas lillasystrar kickan o anna.
alla blir så stora tycker jag..och det jobbigaste är ju att vi blir det med..
står inte på förrän vi har hus o barn hela bunten :)

ååååh, nu när jag knäppte över på kanal 9 så står det att det inte är mitt program ikväll !
vad less jag blir..jag som sett fram emot det ju..
aja..får se på cops istället då.

ska avrunda här nu tänkte jag.
ha en bra kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0