måndag !

måndagens jobb är avklarat ! nu är det bara imorgon kvar, sen så går jag på ledighet :)
det ska bli sååå himla skönt !

på onsdag fyller markus år, jag har inte en blekaste aning om vad jag ska köpa.
får prata med honom nu snart när han kommer hem från fotbollsträningen !
ska även träffa elena på onsdag, vi har inte bestämt om det blir en dags- eller kvällsträff, men eftersom markys fyller år så lär vi nog ta det på dagen, då han jobbar :)
hade faktiskt nästan glömt bort att han fyllde år ! var ner på stan idag efter jobbet och skulle försöka hitta något, men det är ju bara skit i affärerna här i stan. blä.
hittade iallafall en jättefin jacka som även fungerar som regnjacka på intersport, det var rea på den, så nu kostade den åttahundra istället för tolvhundra. och jag tror faktiskt han behöver en sådan, han ska ju ut o fjällvandra i sommar så den kommer nog vara perfekt då :) lär bara höra med honom så jag inte köper den i onödan, reavaror får man väl inte byta.

så cyklade jag även till statoil för att jag skulle pumpa mina däck som det är dåligt med luft i..så fungerar inte tryckpumpen, såklart..så då cyklade jag till OKQ8 istället, där fungerar grejerna iallafall..men jag duger tydligen inte till att pumpa två sketna cykeldäck, för inte fick jag nå mer luft i däcken inte, tvärtom. så nu är det punka på framdäcket istället, typ. vad trött jag blev, luften bara pös ur när jag skulle i med den..
det får markus fixa istället :)

på torsdag kommer markus kusiner från växjö, så i helgen blir det till att umgås med dem, samt tror jag att vi skulle grilla med fia o peter :) blir även konfirmation på söndagen då markus lillasyster konfirmeras.
så i helgen är det fasen i mig fullt upp :)

ikväll ska vi äta sallad, inte vilken sallad som helst utan kebabsallad :)
markus fick bestämma och då valde han det !
det dryga med att köpa mat på veckodagarna är att man inte får någon matlåda.
men det är saker  man får leva med :)

nu ska jag dona lite !
sköt om er vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0