måndag !

jag hade faktiskt tänkt bli rätt bra på det här med att uppdatera ofta..men är det inte jag som sviker så är det internet.
vårt internet hemma är så jäkla kasst..det funkar inte alls !
så nu är jag i boänge, passar på då :)

nu ska vi ner o baba i sjön, svalka oss lite !
det är ju otroligt varmt idag..inatt blir det nog inte många timmars sömn.

i lördags klippte matilda mitt hår ! och gud så nöjd jag blev !
tusen tack gumman ! guld värt ! love to u !

nu ska vi kila !
sköt om er !

- nu är det nära, jag trodde aldrig det här.
mitt livs bästa investering kommer det att bli.

markus, du betyder allt för mig.
tack för allt ditt stöttande !
älskar dig !

Kommentarer
Postat av: trillskan

jag är stolt över dej att du vågar ta sånna här beslut linda. jag stöttar dej i allt du gör och vill ditt bästa. lycka till med allt!

love you!

2009-06-29 @ 22:32:09
URL: http://trillskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0