lördag !

gårdagen var lugn, markus hade fotbollsmatch o efter matchen så hade dem lagfest.
jag kollade på matchen som dem vann med fyra mål emot noll.
markus gjorde även mål, ett snyggt sådant :) gud så glad jag blev då :)

sen vid halv tio så ringde min bror, så jag hämtade honom hos en vän och skjutsade honom hem till boänge.
sen så fick han för sig att han skulle med mig hem, sagt o gjort så blev det så :)
vi drack lite öl o spelade kort, kom på att vi skulle gå ut på kharma o kolla lite :)
så blev dock inte fallet, markus kom hem vid tolv så vi spelade lite mer kort o drack några fler öl innan det blev läggdags vid två :)

sov till tolv idag, mycket skönt !
efter frukosten så ringde jag upp emma som hade ringt några gånger imorse..hade på ljudlöst som tur var, annars hade hon väckt oss :)
vi pratade lite och kom fram att vi längtar till helgen då hon faktiskt kommer hem :) rooooligt !
nästa helg är det ju även student, min bror tar studenten likaså markus bror, fias syster o emmas syster :)
så vi kommer ha fullt upp på fredag tror jag :)
efter allt studentfirande så blir det nog en utgång också :) på mitt efterlängtade kharma, hoppas jag :)

ikväll ska vi hem till sanna, på lite partaj !
det ska bli skoj, jag är redo med väntar på att fia ska ringa så vi kan fara dit.
markus har jour så han är hemma hos sina föräldrar i detta nu o tvättar o städar bilen :)
duktig karl det där :) fast det fattas väl bara eftersom jag sköter allt här hemma :)
älskar honom för det ändå jag :)

nu ska jag avrunda, hoppas ni får en fin kväll !
kramis !

vissa slutar aldrig att förvåna..

Kommentarer
Postat av: LENA

allt bra med dig idag? :) kram

2009-06-11 @ 16:12:01
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0