fredag, studentfredag !

japps, idag är det fredag ! och student för alla i sandviken :)
min lilla lillebror tar studenten och likaså markus lillebror !
båda två var så otroligt fina ! jag blev alldeles tårögd när jimmy kom efter dem varit på kullen o sjungit deras lilla visa :)
så stolt är jag över honom, likaså över henkan :)
ni ska få se bilder så fort jag lagt in dem i datorn !

nu nalkas det partaj, fia är på väg hit likaså emma :)
förhoppningsvis kommer det några till också !

hoppas också alla på jobbet får en kanonkväll ! vi har nämligeen firmafest idag också.
tyvärr kunde ju inte jag gå på den..eftersom det är student idag o vi ska ju ut ikväll o fira med dem :)

ne hörrni, nu ska jag avrunda :)
hoppas ni får en toppenkväll !

pussis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0