onsdag !

jag är ledsen för dåligt uppdaterande. men vårt internet hemma strejkar på riktigt.
ska ringa och säga upp det nu här i dagarna o skaffa ett mobilt bredband istället.
marie min lillayster har det och det fungerar bra mycket bättre än det vi har nu..suck !
idag så är man ju så beroende av internet, för därifrån kan man ju göra allt.
så det är ifrån maries dator jag bloggar nu.

idag tog jag cykeln o cyklade till boänge i regnet :) markus har bilen så då tog jag mig glatt en cykeltur :)
det var skönt men gud vad kvavt det var när jag kom fram..har åskat lite här nu på eftermiddagen också, men det är bara mysigt tycker jag :)

markus slutar jobba vid 4, och vad som händer efter det har jag ingen aning om :(
igår var vi upp till kvarn, jag markus marie o sandra och tog en glass o kollade på djuren.
det var meningen att vi skulle spela minigolf, men det var så mycket folk så det skulle ha tagit sådan tid.

nu ska jag avrunda här, och gå o busa lite med molly.
ha det toppen !



vill också säga tack för det otroliga stödet o alla peppningar jag får från er mina bästa toppenvänner :)
det värmer oerhört och jag är väldigt tacksam ! ni är bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0