måndag !

då var helgen över och vi går på en ny vecka.
detta är markus sista jobbvecka, sedan går han på semester i 3 veckor.
skönt !
så vi får väl se vad vi hittar på kaför något roligt tillsammans :)

vi har även haft det toppen ute i stugan i helgen :)
vädret har väl kanske inte riktigt varit med oss, men vi har haft supertrevligt.
ska ladda upp några bilder sen också.
igår kväll så var vi o bowlade, skit roligt var det !
och jag slog faktiskt några strikes :)
vi var sex stycken som bowlade, och det kostade femtio kronor per person.
då spelade vi en 1,5h och hade två banor,
var nå sommarerbjudande dem hade nu tror jag.
så har ni tråkigt ska ni absolut spela tycker jag :)

imorgon ska jag till Ungdomsmottagningen o få nytt recept till p-piller.
ska förmodligen tvätta imorgon också, men det kan jag göra på kvällskvisten.
behöver till banken också, antingen tar jag det idag eller så någon annan dag denna vecka.
på torsdag ska jag till sthlm, åker med tåget som går sex minuter över åtta på morgonen, då är jag framme vid halv tio.
har lite att uträtta där under hela dagen, så tar jag tåget tillbaka vid halv sex.
jag tror emma skulle möta upp mig i sthlm också, hon är i västerås. så jag hoppas på det :)

nu ska jag dona lite här hemma innan jag ska fixa lite grejor :)

ha det kalas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0