fredag eftermiddag :)


hej :)
om en halvtimme slutar markus :) då ska vi hem till mamma o pappa o lämna en femtioårspresent som markus har gjort åt dem. eller såhär är det, pappas vän fyller femtio o pappa ville att markus skulle klä in en whiskey samt dess kartong i glas. så det står faktiskt inklätt i glas :) lägger in en bild på det, så får ni se :)
rätt häftigt tycker jag då såklart :)

 

det blir ingen femtio-eller fyrtioårs partaj för oss iallafall..jag känner att jag vill göra något roligt med vänner istället.
så kanske vi kan styra lite fest eller så :)
det får visa sig.

ikväll kommer iallafall mickis o jimmy hit, vi ska spela lite spel o mysa lite.
kan tänka mig att det blir femhundra vi spelar, kort alltså.
det är sjukt roligt :)

tänkte att jag skulle lägga in någon bild från markus lillasysters konfirmation, så dem kommer här :)

     
 



ni ska få se världens bästa uppfinning mot mygg också :)
observera att det parasollet vi har sitter i nu är för litet. men mamma o pappa har köpt ett större nu, så nu  fungerar det ännu bättre :) men ser ju konturerna av vart det större parasollet skall vara.



ne nu ska jag ge mig.
mamma ringde nyss o frågade om vi ville äta där hemma vid halv 6 :)
grillad kyckling o god ris-sallad :)

ha det kanon !

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad roligt att du blev nöjd Linda:D Hoppas det går bra med att sluta röka nu:D Håller tummarna för dig:D Många kramar

2009-07-10 @ 23:34:54
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0