onsdag !


jag tror att anledning till varför jag inte skriver så ofta nu är nog för att mina dagar ser i princip likadana ut.

men idag ska jag iallafall ta o kratta bort lite äpplen som fallit från träden här på gården, sen tror jag jimmy ska klippa gräset.
ska göra extra fint här hemma tills familjen kommer hem på söndag :)

var ute på en 45minuters promenad med molly imorse också, eller vid halv för att vara exakt.
nu väntar jag på att våra bästa år ska börja, efter det ska jag ut o kratta.

kan inte informera om någon viktnedgång heller, för har ingen våg här hemma hos mamma o pappa.
men jag känner på kläderna att det börjar hända lite :)

ha det toppen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0