måndag, en bra sådan.


idag äntligen så var jag tillbaka på jobbet :)
aldrig förr har jag väl varit så glad över att börja jobba igen :)
det känns otroligt roligt, för bra för att vara sant, faktiskt.
fast jag har alltid gått till detta arbete med ett leende på läpparna.
har alltid trivts så bra, med allt o alla samt arbetsuppgifterna.

nu iallafall så kommer det bli en hel del nytt. fick ett litet smakprov idag.
men jag ser fram emot att få ta lite mer ansvar o få vara en hjälpande hand när den behövs.

imorgon är det vägningsdax också. jag hoppas att vågen visar minus tio kilo sammanlagt.
alltså från den tjugonde juli - tjugofemte augusti.
det känns bra också att jag inte rasar i vikt, för jag vill såklart att kroppen hänger med också.
och som det är nu så får jag inte träna på gym, utan det är först om 1månad ungefär.
så än så länge så är det bara promenader o cykling som gäller.
sen så ska man väl inte bara stirra på vågen heller, man ska ju även mäta kroppsdelarna.
jag vet då när jag höll på med viktväktarna så kunde vågen så stilla men man minskade fortfarande i omfång osv.

hur som helst så är jag nog världens lyckligaste just nu :)
allt börjar rulla på, och nu när jag får börja jobba och komma in i dem riktiga vardagsrutinerna så kommer nog alla bitar att falla på plats.
jag ångrar inte en sekund att jag tog detta beslutet.

håller på att tvättar förtillfället också, rätt tråkigt men sådant som måste göras.
sista tvätten är klar ungefär kvart i nio, efter jag hängt den så blir det till att krypa till kojs.
jag har ju ett jobb att sköta imorgon :)

ha det toppen alla goingar !
kramis !

p.s ni får kommentera :) d.s

Kommentarer
Postat av: me

åh va roligt gumman :)

kul att allt går i rätt ritning och att vardagen är tillbaka :)

käärlek till dej

2009-08-25 @ 18:44:47
URL: http://trillskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0