jag är bra :)


inte bara bra, jag är så himla glad också :)
allt har tagit vändning för mig nu. och jag kan inte göra annat än att hänga med o ta lärdom utav allt som sker.
numera är jag coach på jobbet o har fått fast anställning :)
aldrig förr har jag haft en fast anställning, så gissa om jag är glad :)
och jag känner att jag definitivt har hämnat på rätt arbete, jag trivs så himla bra med alla mina arbetsuppgifter.
jag älskar att sitta o ringa till norge, danmark o även sverige för att ställa en himlans massa frågor :)
oftast är dem på andra sidan luren supertrevliga så då har man alltid en väldigt trevlig pratstund :)

jag är så enormt tacksam för den här chansen så det finns inte :)
och att få känna den här känslan av att någon faktiskt tror på mig är helt obeskrivlig.
faktiskt så kan man säga att jag tagit ett kliv upp på min karriärsstege :)
all cred till mig :) hihi !
man måste få höja sig själv till skyarna ibland också :)

TACK ulla, kajsa o per för att ni tror på mig !

redan onsdag också, står inte på förrän det är helg.
det går så ruskigt fort.
står väl inte på förrän det är jul också :)

jag mår bra iallafall, nästan för bra. borde jag kanske nypa mig i armen för att se så allt är sant ;P

snart blir det kväller, var trött imorse..så måste försöka somna tidigare ikväll.
men igår blev jag så chockad så jag kunde inte sova.

ha en fortsatt fin vecka alla vänner !



- ett ljus är tänt för dig min vän, och jag ska be för dig ikväll också.

Kommentarer
Postat av: me

åååh det är så roligt att allt går så bra.

jag leeer när jag läser din blogg!

och grattis så mkt snuttan min till din fasta anställning :) hur grymt är inte de då? :)



pussssss

2009-08-26 @ 20:52:59
URL: http://trillskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN GUD VA ROLIGT, stort grattis linda! håller med tildan, ler när ja läser din blogg. Så kul att det går bra och att allt känns underbart.

Kramar Therese

2009-08-27 @ 19:54:42
URL: http://tettebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0