torsdag, skärtorsdag !


idag är jag som sagt ledig. igår efter jobbet så åkte jag o markus till fjälls.
jag har världens bästa lillasyster som lånade ut sitt mobila bredband till mig.
så nu kan jag ju faktiskt uppdatera er lite om vad vi gör :)

grabbarna plus maria o linda är och åker utför.
jag har hjälpt elisabet här hemma eftersom jag inte åker något.
men ska nog upp en kväll i backen och försöka lära mig.
får låna markus lillasysters skidor.
kan hända att jag kommer hem med brutna ben :) haha !

vi hoppas som sagt på finväder imorgon så man kan vara ute i solen o sola lite !
på lördag såg det väldigt lovande ut faktiskt, så hoppas väderprognosen håller i sig fortfarande.

är glatt förvånad över hur bra det här mobila bredbandet fungerar. här uppe i funäs, kåvanområdet där knappt en mobiltelefon fungerar, där fungerar det här liksom :) det går ju inte toksnabbt, men inte skitsegt heller.
det duger gott o väl !

ska dra mig nu, hjälpa elisabet med lite påskmat till imorgon.
ha det så bra o glad påsk på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0