friday !


det är så skönt med helg ! äntligen, men gud så denna vecka har gått fort.
men inte klagar jag på det :)
idag på lunchen satt vi ute o götta oss i solen, det var tokvarmt. satt endast i tisha :)
denna helg ska bli lugn. tror jag iallafall. har inget inplanerat :)
är det fest imorgon så är jag gärna på :)
tänkte att jag skulle höra av mig till tildis o se om hon ska hemåt något :) kanske man kan styra något med henne :)

ikväll ska jag se på talang ! det är det enda inplanerade jag har idag !
kanske ska köpa lite gotta o bara myspysa lite med markus.

nästa vecka åker vi till fjällen, ååååh vad jag längtar !
ta mig dit nu !

ska åka hem till boänge en sväng nu :)
pussokram !

bjuder på en söt bild på världens bästa fido o världens bästa emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0