en slitsam sjukis måndag..

jag har gått o blivit sjuk..
har så jäkla ont i halsen o huvudet bultar som aldrig förr. har inte tagit febern, men det skulle inte förvåna mig om jag hade feber också.
i vilket fall som helst så jobbade jag idag ändå. det norska projektet skulle ju vara klart idag, så jag kunde inte vara hemma o låta elina kämpa på ensam.
det blev klart iallafall, och nu ringer vi till danmark. inte lika enkelt som att ringa till norge, men det går.
får man upprepa ordet "VA" några gånger så brukar det bli bra :) haha..

nu ska jag faktiskt gå o lägga mig.
är sjukt trött..jag hoppas jag mår bättre imorgon, för då pallrar jag mig till jobbet.
har varken råd eller lust till att vara sjuk.

hoppas ni klarar er från sjukdomar iallafall !
jag har klarat mig bra länge ändå, var förra året jag var sjuk sist.

hejpa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0